menú

publicaciones

Artículos

BELVER, M. ULLÁN, A. y ACASO, M. (2005): “Integrating art education models: contemporary controversies in Spain”. The International Journal of Art & Design Education (24.1). P.93-99. Londres: Blackwell Publishing Ltd. ISSN 1476-8062 (Print) ISSN 1476-8070 (Online) Impact Factor: 0.167. Indexada en: ERIC. ISI Journal Citation Reports® Ranking: 2008: 105/112. Citado en: The Arts and Education: Knowledge Generation, Pedagogy, and the Discourse of Learning. Vivian L. Gadsden. REVIEW OF RESEARCH IN EDUCATION 2008; 32; 2

BAKER, M. NG-HE, C. & ACASO, M. (2008):Reflection on the role of artists: a case study on the hidden visual curriculum of the School of the Art Institute of Chicago”. Teacher Artist Journal 6(4). P. 290-297. Chicago: Routledge. ISSN 1541-1796 (Print) ISSN: 1541-180X (Online) Indexada en: ERIC, EBSCO, Contents Pages in Education y Cabell's Directory of Publishing Opportunities in Educational Curriculum and Methods.


ACASO, M. y NUERE, S.  (2005):El currículum oculto visual: aprender a obedecer a través de la imagen”. Arte, individuo y sociedad vol.17. Madrid: Editorial Complutense. P. 129-142 ISSN 1131-5598. Índice de impacto: 0,008.  Indexada en DICE (Difusión y Calidad Editorial de las Revistas Españolas de Humanidades y Ciencias Sociales), ISOC, FRANCIS, LATINDEX y ARTS & HUMANITIES CITATION INDEX DE THOMSON-REUTERS

0 comentarios:

Publicar un comentario en la entrada